プリセールスとして同社の技術・製品を深く理解し、顧客のニーズに合わせて適切な製品の組み合わせをご提案いただきます。
営業部隊やコンサルタントと協働し、お客様やパートナー様にBlue Prismのソリューションを、特に技術面にフォーカスして提案を行っていただきます。
その他の主な業務には、次のものが含まれますが、これらに限定されません。
- プレゼンテーション、ワークショップ、ビジネスレビューの実施
- 日本のアライアンスチームとの連携
- 営業やソリューションコンサルタントと一緒に、顧客やパートナー企業との技術的な打ち合わせをリードする。
- 他のソリューションコンサルタントと一緒に各顧客やパートナー向けデモを構築し、プレゼンテーションする。
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■Key Accountability
・ Deliver the value of SS&C Blue Prism for customers and partners with sales and alliance teams in Japan.
・ Maintain customer engagement for customer satisfaction and loyalty, conduct presentations, workshops, business reviews, proactively suggest solutions and work with cross-functional teams to ensure the delivery of strong contextualized demos and powerful POCs.
・ Solve technical issues and deliver solutions to customers and partners with customer support, professional service, and other technical members in Japan.
・ Enhance and expand the potential of Blue Prism by combining emerging and traditional technologies such as AI, BPM, and chatbots in Japan, and deliver enhanced solutions to customers in collaboration with partners. Additionally, play a role in technically validating whether these technologies can be combined to further increase the value of the solutions.
・ Arouse our partners to enthusiasm to change RPA market from desktop automation to enterprise intelligent automation in Japan.
■休日:完全週休二日制, 土, 日, 祝日, GW, 年末年始